Dietetycznie Poprawni - Poradnia Zdrowego Odżywiania

0,00 zł
Strona główna
Kontakt


Informacje



 
Polecamy
 
MojeMusli.pl - Skomponuj Swoje Musli!


Gram-Art
Z Nordic Walking po ZDROWIE

Nordic Walking to propozycja dla każdego, bez względu na kondycję i wiek. Może spacerować cała rodzina. By opanować prawidłową technikę chodzenia, wystarczy ci nawet 1,5-godzinna lekcja z instruktorem, (w grupie lub indywidualnie).

SCHUDNIESZ NIE DRĘCZĄC SIĘ DIETAMI
Podczas marszu z kijkami Nordic Walking spalisz więcej kalorii niż podczas zwykłego spaceru (nawet 400kcal w ciągu godziny). Maszerując regularnie, np.3-5 razy w tygodniu i zachowując dobrze zbilansowaną dietę, bez problemu stracisz po miesiącu 3-4 kg.
Są też dodatkowe korzyści - wyprostujesz się, a sylwetka nabierze ładnego, zgrabnego wyglądu.

WEJDZIESZ PO SCHODACH BEZ ZADYSZKI
Marsz z kijkami nie musi być forsujący, czas, miejsce a nawet towarzystwo do spacerów z nimi wybierasz sobie sama. Możesz chodzić, rozmawiając w tym czasie z koleżanką czy dzieckiem.
W przeciwieństwie do zwykłego spaceru taki marsz równomiernie obciąża cały twój układ mięśniowy. Angażuje do pracy nie tylko nogi, ale także w naturalny sposób zmusza do wysiłku mięśnie ramion, barków, brzucha i klatki piersiowej.

WZMOCNISZ SERCE, OBNIŻAJĄC CIŚNIENIE KRWI
Wysokie ciśnienie krwi, osłabia serce i uszkadza naczynia krwionośne.
Zanim jednak potrzebne będą ci leki, możesz obniżyć je maszerując regularnie z kijkami. Angażujesz wtedy do pracy aż 90% swojego układu mięśniowego. A gdy mięśnie pracują, krew zaczyna szybciej krążyć. Musi dostarczyć im więcej tlenu, a wraz z nim substancji odżywczych. Naczynia krwionośne rozszerzają się, co wspaniale sprzyja uregulowaniu ciśnienia i dotlenienia serca.

WYSZCZUPLISZ NOGI I ZAPOBIEGNIESZ ŻYLAKOM
Marsz z kijkami to dobrodziejstwo dla twoich nóg. Chodzenie uruchamia naturalną pompę mięśniową w łydkach, usprawniając krążenie. Jeśli twoja praca wymaga wielu godzin siedzenia, regularne
spacery z kijkami zapobiegną żylakom lub opóźnią pojawienie się ich.
Aby spacery przyniosły efekt, chodź na nie przynajmniej 3 razy w tygodniu przez 30 minut. Przy regularnych marszach mięśnie łydek staną się ładnie zaznaczone, a po cellulicie na udach nie będzie śladu.

ROZŁADUJESZ STRES, WZMOCNISZ SYSTEM NERWOWY
Każdy spacer może być dobrą formą relaksu, ale ten z kijkami odstresuje cię znacznie lepiej niż zwykły. Pogłębiony w trakcie marszu oddech rozluźnia zmęczone mięśnie i relaksuje. Już po 30-minutowym spacerze zniknie uczucie niepokoju i rozdrażnienia.
Jeśli tylko możesz, wybieraj trasę, która prowadzi przez zielone tereny.

Zapraszamy do uczestnictwa w naszym kursie on-line: Instruktor Dietetyki i Nordic walking

...jest pusty

Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.